どうして猿の尾は短い?どうしてクラゲは骨がない?

ワウ!こんあ本がほしです!こんな民話がちょっと奇妙なが、可笑しいです。この本はとてもやさしいですから、辞書が必要ない。あなたが忙しい場合は、この本を読んでください。レベル別日本語多読ライブラリーの中で、どうして猿の尾は短い?どうしてクラゲは骨がない?が一番好きです。この本は笑います。読んでください!

Wow, I love books like these! This kind of folk tale is a little bit weird, but really funny. This book is extremely easy to read, so you don’t need a dictionary. If you are really busy, read this book! Out of all the Japanese Graded Readers books, this one is my favorite. This book made me laugh. I highly recommend it!

One Reply to “どうして猿の尾は短い?どうしてクラゲは骨がない?”

  1. ただタイトルを読んでから、読みたいと思います!すごく面白そうです。この本を読んで、笑ってとレビューに読んだので、本当に読むつもりと思います。

Leave a Reply